In my head

Hej cuties! ♥ I'm home. Missed me? Hope so, hihi för jag har saknat er!


Skolan idag flöt på, var våran kortaste dag, det var varmt ute och vad mer kan man säga? Puss på vädret alltså, love it! Efter skolan så gick jag, Victoria & Johanna hem till Johanna och gjorde lite olika saker. Har alltid roligt med dom, alltid verkligen. Dom får mig på bra humör, kan verkligen prata med dom om allt mellan himmel & jord, lovely! Sen kom mamma för att jag skulle till Synoptiken och kolla min syn eller något haha. Kul var det! Ska dit på Lördag igen. Asså ja, jag ser bättre på långt håll än på nära, men det var inga problem dom ville bara kolla lite & sådära så inga glasögon om ni trodde det?


När jag kom hem så duschade jag, tog ett fotbad, satt på mig mjukisdressen & tvättade av sminket grymt skönt alltså! Blir bara chill nu ikväll, har inga läxor den här veckan känns som att det är Fredag imorgon för att det är sista skoldagen och allting! Åh, jag är glad alltså verkligen glad! Och vädret får mig förstås ännu gladare. Nu ska jag faktiskt gå & plugga lite matte, ska bli värsta snillet ju. Nämen, bara för att. Och hög musik ska det förstås vara då också. Vi hörs senare, bjuder självklart på lite bilder ifrån dagen, enjoy!


Haha på rasten hade vi tjejor lite kul, hihi!

HAHA! Omg, asg!



Victoria masserar som Gud! (Jag dårå!)

Påminner ju om våren/sommaren!

Sooool, soooooool glädjer mig! ;$

Bästa kanalen? ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0