Länge sen?

Hej sötnosar! Hur mår ni? Själv mår jag helt OK, lite trött bara. Skolan idag var bra, men rätt seg ändå. Jaja, efter skolan så var jag med Julia, Felicia, Ellinore & Victoria, vi hade det nice! Gick hem rätt tidigt, men var inte på humör är rätt trött oså! Haha juste, Hanna Vickys lillesyster hade med kompisar hem också 3 stycken tror jag och Victorias mamma kom och hämtade oss, så alla vi 10 fick trycka in oss i bilen med 5 säten haha! Men några fick sitta på golvet och jag var en utav de, hihi. Det var faktiskt kul!

Sitter och chattar med min saknade syster Nicole! Asså saknar henne verkligen mer än nånsin, var grymt länge sen vi träffades. Sen har vi ju inte varit världens bästa kompisar på sistånde, men det blir bättre nu. Tur det, kan inte leva utan henne, hon är som min luft måste lixom ha för att överleva! Min drog, mitt allt. Älskar dig Nicole! Hehe. Ayah, har ingenting att skriva vi hörs senare puss ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaw<3 Saknar dej me<3

Puss oh älskar dej oxå!<3

2010-03-29 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0