Mycket som händer just nu.

Deltog ni i Earth Hour? Jag gjorde det lite halvt. TV:n var på, lampan i mitt rum var på och lite så. Men jag är ju väldigt mörkrädd, så var tvungen faktiskt! Imorgon har jag cup, wäääh. Hoppas att det går bra! Vårat lag är grymt bra, vi är jämna mot 97or och vinner över dom och nu ska vi möta 98or. Kommer att bli jättekul! Kör inomhus på konstgräs, haha? Men får skjuts av Johanna dit för mamma kan inte komma hon har bihålsinflammation.

 Åh, måste prata med Hampus också. Viktigt ju! Fast får nog ta det med Johanna & Victoria på måndag. Har verkligen ingenting att skriva, blev lite tråkigt det hära. Ska snart lägga mig och kolla på film iallafall, hörs sen pusspuss!♥


Kommentarer
Postat av: Evelina <3

jag va me ;) !<3

haha vi kommer åka tillsammans! :D

får hoppas på det bästa imorgon :)

puss <3

2010-03-27 @ 22:57:52
URL: http://eveliinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0