Mina läsare får mig så otroligt glada!


Svar: Aw, älskling du är så söt Amanda! Puss baby ♥

Om jag får säga själv så tycker jag att den här bloggen har varit så mycket bättre än dom andra bloggarna jag haft hittils och det har bara gått några dagar med den här bloggen! Men mina andra har varit så tråkiga, utan roliga bilder och sådära, men nu så tar jag iallafall mer bilder och lägger ut dom på bloggen osådära! Tycker faktiskt också att jag bloggar lagom mycket, inte för mycket så att man blir så jätteuttråkad av att läsa alla inlägg, men inte för lite heller! Utan lagom då. Sen alla kommentarer, har inte fått en enda anonym kommentar som skriver massa skit osådära! Visst, bloggen har inte gått så länge men de flesta säger positiva saker om den och jag blir verkligen jätteglad av det ska ni veta! Ni är jättesöta läsare, det är ni som får mig att blogga utan er hade jag inte skrivit, tack tack tack! ♥


Tack älskling, du är guld värd!

Du är också guldvärd! Så himla söt, tack baby!

Sen finns det mera, men dom har jag faktiskt inte sparade som jag hade med dom hära! Hursomhelst, det jag vill komma fram till är att ni alla mina läsare är grymma och helt bäst, jag lovar! ♥


Min & Jennys låt, men för att jag snäll..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0