Imorgon då jävlar, hehe!

Blir nog ingen film. Är rätt seg idag eller ikväll rättare sagt. Men det är så mycket som har hänt. Jag vet inte, men jag är nog lite ledsen för allting som har hänt idag. Får ta och rycka upp mig helt enkelt! Allting kommer iallafall att lösa sig, det vet jag helt säkert. Så är det alltid när jag har pratat med Victoria! Hon ringer en stund efter och säger hur det kommer att bli och pang så är allting bra, hihi! Den människan får mig glad ♥

Sitter & väntar på att klockan ska bli tolv så att jag kan gratta min bästavän Johanna som fyller 12 år då, och så att jag kan gratta min älskling Amanda som fyller 13 år då, grattis sötnosar! Haha lite mer än en timme kvar, kan knappt vänta. Vill bara gå och sova nu på dirr. Men nej, ska det göras så ska det faktiskt! För ska vara den första som grattar dom när tiden är inne lixom, hehe. Påtal om ingenting så kan jag se min statistik då också! Haha, nemen första dagen så kan man inte se statistiken, så det blir lite som en surprise. Bra är den säkert inte, men bloggen är ju nästan helt ny så shit the fuck! Ska sociala mig lite på msn nu dårå, hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0