Det blev helt fel

Vill bara ta en paus nu från det vi har & det vi hade. Det funkar inte längre. Du kan inte behandla mig såhär, och tro att jag är en leksak som du kan skicka fram och tillbaks, det går bara inte. Du har gått för långt nu, du har nått din gräns och här tar det stopp. Precis, här & nu. Våran vänskap finns inte längre. Det finns ingenting vi eller oss längre, det har tagit slut. Det här kommer ta ett tag, ett bra långt tag att komma över och jag kommer säkert att ångra det jättemycket de senaste dagarna/veckorna. Men en dag då jag fattar att det var bra för mig, så kommer jag bara skratta åt dig och hur jag lät dig behandla mig, och det kommer jag göra rätt i. Man kan inte få allt här i världen, jag todde fel om dig helt fel. Det här är synd verkligen, men om var det här du kan jag inte leva med det. Förlåt, men det blir bäst så. Jag behöver mer tid.


Kommentarer
Postat av: Olivia<3

Veem??:S<3<3<3

2010-03-31 @ 15:08:37
URL: http://oliviiiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0