Det är inte OK!


Varför leker du vän med mig IRL om du ändå sen ska skriva en massa skit på datorn? Det är verkligen fegt. Och det är verkligen inte jag som förlorar på det! För du kommer få en rejäl utskällning av mig, vet du det? Och du kan glömma att vi är vänner, du kan glömma att jag senska prata med dig och allting, okej? Jag orkar bara inte med allting det nu. Jag tar en del i taget, och du kunde ha sagt det där face 2 face, annars kunde du lika gärna strunta i att säga det, ellerhur? För det där var soo not OK! Du är ute i mitt liv, jag vet att jag träffar dig varje dag, men jag kommer verkligen inte prata med dig, kolla på dig eller någonting. Otroligt respektlöst gumman!

Earth Hour nu om en kvart! Internet segar och tvn har hackat, great! Hörs om en timme!♥

Trots all skit vi får så klarar vi det. Det är alltid vi 3 tillsammans!♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Detdär är säkert jag, isf; sry gumman! Jag vill verkligen inte göra såhär men jag vill ju samtidigt inte känna press. :/<3

2010-04-08 @ 18:12:08
URL: http://juliakrantz.blogg.se/
Postat av: Julia

Skriv i pm på bdb eller på msn om det är jag </3

2010-04-08 @ 18:16:51
URL: http://juliakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0