Dagen, NU efterlyst!

Hej sötnosar! Sista dagen på Mars, right? Tycker att det är skönt då vet jag att det snart är min födelsedag plus att det är en månad mer vår! Lovely ♥


Idag så var det skola, såklart! Dagen var så jävla bra, usäkta ordvalet men ja helt klart bäst! Love it. Först kollade vi på Arn, sen var det rast. Sen Arn, sen lunch, sen rast. Sen slöjd & sist SO! Dagen kändes jättekort. Efter så var jag med Johanna & Victoria, det var kul. Vid 5 så gick vi till skolan, vi hade ju öppet hus vilket också var rätt kul! Vi fikade, gjorde olika övningar & bara sprang runt och hade kul!


Men nu börjar efterlyst, skriver senare puss! ♥


Kommentarer
Postat av: ellenrube

sv: smart, tack,, men ett problem, kom jag på nu...jag har inga bilder!! förutom helt ointressanta bilder,, och då blir det ju inte ett intressant inlägg!!

2010-03-31 @ 21:21:14
URL: http://ellenrube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0