Borta bra, hemma bäst!

Puuh..! Hemma! Har varit en jobbig dag, men ändå jätterolig! Har alltid roligt med laget, så är det bara hehe.

Vi kom 3a av 25 eller 20 lag, men det är ganska bra. Alla var trötta i sista oså, men inga sura miner där inte! Dom var ganska bra faktiskt. Och vi ledde med 1-0 (jag gjorde målet) men sen vände dom. Gjorde 3 mål och 2 assister under 4 matcher. Så det gick väl sådära, men helt OK! Jag är faktiskt nöjd.

Åh, är iallafall jätteyr, mår illa och allting. Men ska till skolan ändå imorgon, no matter what lixom. Får bita ihop, för har hemkunskap, älska älska älska. Haha, jag älskar att laga mat ju! Har ingenting att skriva, ska kolla på tv ett tag nu. Skriver nog något inlägg senare! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: saraa

av 25, jag hade inte lika kul-.-'<333

2010-03-29 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0