Wipeout

Om 4 minuter börjar Wipeout, hehe. Klart att jag ska kolla på det lixom! Det blir nice dag imorgon, även fast vi slutar 3, vi har ingen HK (fast jag gillar det!) och sen så har vi ingen gympa (fast jag gillar det!) men det betyder att jag inte behöver ta med mig min väska, sen cyklar jag till och från skolan ändå! Och det är ju träning imorgon också, så jag har mer tid på mig då. Tar typ 10 minuter att cykla hem, för det är lixom bara uppförsbackar dit men annars typ en halvtimme för jag är skitsölig, haha! Menmen.. Nu börjar det när som helst, vi hörs imorgon efter träningen skulle jag tro och kanske innan om jag hinner! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

veckans bogg nu! gåin och anmäl dej på www.brudensliv.blogg.se

2010-04-11 @ 22:42:20
URL: http://brudensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0