Visste ni att jag är G..?

Har fixat mig lite nu! Eller har duschat och hunnit vara ute i någon minut, tänkte sola idag med men det är väl för kallt antar jag. Men jag älskar vädret ändå! Och hörni, bli inte sura på mig nu men jag skapade vintern, sommarn, våren & hösten, vintern var för alla små barn som tycker att det är roligt, och sommaren för alla! Eftersom att jag härskar över världen så sa jag åt min kära son Jesus (som styr vädret, hur länge det ska vara oså) att vi skulle hoppa över våren och hoppa över till sommaren eftersom att vintern höll så länge! Han är lite envis, men vi fick fram en deal - Det ska vara vår/sommar! Me like ♥

Ja, lite krångligt! Men ska gå & äta frulle/lunch nu, uppdate u later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0