Bilder på presenterna!

Här kommer lite bilder på det jag fick i present! :D





*Tuggumiautomat
* Webbcamera med mic
* USB sladd
* Rosa USB (?)
* Rosa hörlurar med diamanter, skitsöta!



Rosa converse! ♥

Hörlurar & mick till datorn! :)



* Bodybutter
* Toffsar
* Glitterspray eller nåt?
* Parfym
* Två läppglans
* Deo
* Och mer sånna där smågrejer till håret



* 3 gulliga galjor
* Knäskydd till fotbollen
* Ljusblå ljuslykta
* En till ljuslykta med 4 doftljus
* Doft till odoftande ljus, haha?

Närmare titt på - Ljusblåa ljuslyftan, vita ljus lyktan, och de två dofterna.

300 kronor av Morfar & Isa!



Förästen så kom några gäster hit, eller morfar, Isa, Victor & Johan typ! :D Nicely. Får 900 av mormor nån gång i veckan, eller alltså nästa vecka! Är faktiskt nöjd om jag ska vara ärlig! :)

Tar inte bloggpuas, min mobil är ju sönder men kan ta bilder med min webb som faktiskt är helt OK!


Kommentarer
Postat av: Liiv

mycket fina och bra saker :D

2010-04-18 @ 20:55:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fina saker du fick ! :)<3

2010-04-18 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0