Svar på tal




SVAR: Hej sötnos! ♥ Om jag har fattat rätt så menar du nog att du är 168 cm lång och väger 60 kilo, du kan inte ha tajta tröjor för att du tycker att du är tjock? Hmm.. Vet ju inte riktigt hur du ser ut faktiskt. Men vet du? Om du tycker att du är tjock och så, så tycker jag att du ska sluta med det faktiskt. För ingen är perfekt! Du kanske har tänkt "Åh, jag vill vara lika smal som.." Men det är bara dumt! Bort med sånna tankar nu, okej? Du har säkert inte tänkt på det men jag lovar att du har något som inte någon annan har. Tex. mycket finare ögon, näsa, längd, ben, hår whatever! Somsagt ingen är perfekt, och du.. Jag vet att man kan vara lite större utan att vara överviktigt, men det är faktiskt jättefint med former hörru! Och alla är fina på sitt egna lilla sätt. Puss på dig sötnos, tack för att du vågade fråga även om du var "anonym" tar det som en komplimang, att du frågar mig. Så tack! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0