Städat

Oh god..! Hade skrivit ett långt inlägg såklart, och så publiceras det inte? Good. Jaja, får väl bara börja om..

Har iallafall städat nu! Och det blev faktiskt rätt fint om jag ska vara ärligt. Eller det ser väl precis ut som det brukar göra när det är städat, men det är nästan aldrig haha! Det är skitskönt att ha det städat! Visst det tog 1 och en halv timme, men det är faktiskt rekord och det är det faktiskt värd trots allt!

Orkar inte förklara hur det ser ut så ni får faktiskt nöja er med bilder tycker jag!


Hängde upp lite diplom.. Dock hittade jag bara 3 resten är borta, hehe!








Och så ser mitt rum ut. Skittråkigt, helt vitt och allt! Menmen, tog bort min tapet som var typ blommor och sen så hade jag också en massa träd, såg ut som en djungel nästan? Haha, men ska få måla rummet sen! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0