Pengar.. förbud?

Tjenare sötnosar..! ♥ Idag så vet jag inte vad jag ska göra.. Mår inte så bra. Gjorde inte det igår heller faktiskt! Och idag så är inte mamma och pappa hemma så jag får klara mig själv, måste lixom laga mat själv!

Jaja, igår så bråkade jag med mamma & pappa det var inte kul ska jag säga! För nu har dom sagt att "Varje gång du säger fula ord så kommer du inte få pengar på en månad" Och det är ju inte kul? Om jag säger att dom typ är idioter eller något och sen dagen efter så säger jag det igen så blir det en månad från och med det, fyfan alltså! För dom tycker typ att jag är otacksam, jag får egentligen alltid pengar när jag vill, får vad jag vill och allt men nu så typ är allting tvärtom! Åh, töntar dom är. Men jag får pengar typ om det är till hemkunskapen som jag ska åka till, och det ska jag börja göra varje gång nu :) Eller inte, jag tänker spara alla tior som jag får, that's it!

Fast och andra sidan så är dom ju helt dumma och man kan undra om dom typ kommer ifrån rymden? Jag kommer få 1400-1500 när jag fyller år, om 10 dagar haha! Då blir det shopping nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0