Önskelista

Hatar att skriva vad jag önskar mig i bloggen eller säger det till andra, för jag får typ aldrig det då! Eller asså, önskar mig alltid för mycket! ;(
Jaja, nu är jag så bäst att jag faktiskt ska visa vad jag önskar mig, hihi! :D

Cash - Kommer få! :)

Ah, ni ser ju! - Kan alltid vara bra att ha! :thumbup:

Kläder - Oh yes, ett måste nu inför våren! :)

Godis - Yeah, kan väl aldrig vara fel? :blush: Fetto Cecilia, fetto..

Ah, det var väl typ det, hihi. Men ni kommer ju såklart få bilder sen på det jag fick, för att jag är så himla snäll ellerhur? Hihi, i know you love me sötisar! ♥

Fast det där var kanske inte så mycket.. Haha, tss skitsamma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0