On the days

Hej sötnosar..!♥ Fullt upp idag, men det har varit en bra dag! Vet ni? Jag kommer inte kunna blogga på 3 dagar, fattar ni mitt dilemma eller? Buhu! Drar till Götet & Borås, men det blir nice. Ska rensa minnet på mobilen så att jag kan ta massor med bilder och göra videos.. Ska kanske filma när jag åker kanonen eller balder, kul va? Menmen.. När jag kommer hem så får ni bildbomb, kul va? Yeah, i think!

Jaja, idag har dagen varit bra faktiskt somsagt! :D Men har inget mer att säga, ska plugga lite läxor har tills på Torsdag på mig, men slipper Engelskan, fett narre! :D

Oldie


Kommentarer
Postat av: Eveliina <3

Ska oxå ränsa minnet på mobilen! :D

vågar vi filma i kanonen?<3 hihi ^^

2010-04-20 @ 10:53:01
URL: http://eveliinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0