Oh baby

Do you wanna know what? Imorgon så ska jag försöka att komma upp till 150 besökare! Brukar inte ha så många, vid 60 och så men finns typ inga sidor att sprida ut bloggen på där min familj inte kan nå den! Dom får faktiskt inte läsa, känns som att man inte kan skriva privata saker då faktiskt. That's life, får väl komma på andra saker! Och ja, det kommer faktiskt att bli ganska svårt tro det eller ej men jag orkar aldrig kämpa upp statistiken. But i will! Sen ska jag försöka hålla den uppe där i nån dag till också. Jag gillar inte att kommentera bloggar, drar på tid, datan segar och ah det är bara allmänt tråkigt! Ville bara säga det, lite kul kanske? Hihi, puss ♥

Usch för bilden på mig. Annars var den grymt jävla fin! Du lyser upp min dag babe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0