My day was the best!

Hej babes! Skolan var bra idag, rolig också hihi. Efter skolan så var jag med kompisar, och ah ni vill veta vad som hände! Eller? Klart ni vill!

Haha, asså Johanna, Felicia & Victoria hade planerat något som dom skulle göra med mig och jag fick inte veta vad, haha! Men idag när vi skulle va så skulle jag typ det, men Felicia kunde inte fast ah. Och Vicky hade en lapp och johanna satte på en låt och dom började sjunga, så trodde det var överaskningen, men sen började Vicky sjunga en dikt typ, haha. Lite gullig var den faktiskt, eller väldigt hihi! :) Men så drog Johanna bort en filt så stog ett paket där med en massa söta teckningar på, så fick jag öppna det och det hade stått nåt i dikten typ "Nu är din dag här och jag vet att du kommer bli kär i presenten som står där" och sen att jag var nån drottning, eller att dom sulle göra mig till en. Och i paketet så var det en prinsess krona, en stav, supercoola blåa solglasögon och tuggummi! Sen så åt vi bullar och drack saft som Johannas mamma hade bakat, och dom tyckte att jag skulle få det finaste glaset! Haha, så himla söta :blush: Tack tjejor <3
Allt var för att jag snart fyller år asså! Åh, jag dör! Det gulligaste nån har gjort för mig typ.. :blush:

Men nu ska jag gå och duscha och kolla på tv ett tag, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Dedu ;:))

Går i din skola säger inte vem det är men vem//vilka brukar du typ vara mee ?

2010-04-15 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0