@Mammas & pappas data

Godmorgon sötisar! ♥ Skulle ju cykla idag men det blir inte så, den är helt paj. Men pappa sa att jag kunde kolla på cyklar när jag kom hem och sen skulle han hjälpa mig! Öh, iallfall..! Har ni sovit gott? Jag har väl det sådär. Vaknade klockan halvelva (ja jag somnade rätt tidigt! :)) och trodde att klockan var sex, så jag gick upp, tvn var fortfarande på så jag tänkte stänga av den men då säger pappa "vad gör du?" jag blev jätterädd och allt. Sen gick jag och laddade mobilen, hade det som anteckning och sen hann jag sätta på vattnet i duschen, men så kom jag på att jag hade sett att klockan var "22.31" och skit, så jag gick och kollade igen.. Och klockan var halvelva? Haha, skumt.

Ska tagga nu, blev klar rätt snabbt idag! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

De är bra här med :D

2010-04-12 @ 19:26:15
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0