In my head i can see you all over me

Hej sötnosar! ♥ Var med Johanna, Vicky & Felicia idag somsagt! Kul, kul. Tog tyvärr inga bilder, hehe förlåt! Men tänkte inte på det, hade inte äns mobilen uppe för då glömmer jag den bara, äkta mig lixom!

Ah, hade iallafall ridning idag och det gick riktigt bra faktiskt hihi! Tror bara att jag börjar bli för lång för Poker! ;( Får ju absolut inte hända, blir sjukt ledsen då! Är fan för lång för Esto egentligen, men får rida han ändå haha! Strunt samma, kom hem vid halvsex, satte på datorn, gick och kollade på tv och somnade i soffan till lite mer än åtta, sen kom mamma hem från stallet och då väckte hon mig så kollade vi på Talang & sen solsidan, yeah! :D Haha, älska solsidan. Synd att det är slut nu bara då.. Men det kommer fortsätta nån gång ju och sen så börjar något annat bra pogram nästa Fredag halvtio istället. Inge intressant inlägg, haha ;( Vi hörs latero ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0