I'm sorry

Hinner verkligen inte svara på kommentarer, får damp! Åh det vill jag verkligen..! Och jag lovade ju också. Förlåt förlåt förlåt, men somsagt hinner inte! Men imorgon gör jag säkert det, eller hoppas. Antingen så ska jag vara med Johanna & Olivia eller så blir det en hemmadag. Träffar inte min mamma så mycket längre, hon jobbar jättemycket natt och behöver sova på dagarna, då är jag med kompisar sen åker hon igen på dagen och så är det rätt ofta! Men imorgon så ska mamma äntligen vara hemma, och vi har sagt att vi ska laga mat tillsammans, hihi.

Ändå lixom, hon är min mamma och det kan vara rätt skönt! Har haft huvudvärk hela veckan ändå.. Men nu så ska jag stänga av datorn och vi hörs imorgon, pusspuss! ♥

Victoria & Vanja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0