I love my life!

Vet ni att jag har alltid varit den glada sen jag kom till Bålsta? I min förra skola var jag jätteledsen när min bästavän var sur på mig. Jag hade ingen att vara med, eller alla hade sitt lilla gäng lixom. Det var jättejobbigt och jag grät i flera dagar..! Det kan man inte tro. Låter som att jag var mobbad, men nej det var bara att man hade dom man var med and that's it!

Men sen jag kom till Bålsta så var jag först lite töntig, korkad & verkligen jätteful men man förändras igenom åren right? Och nu under de 3 senaste åren, 2008-2010 så har mitt liv varit perfekt! Visst, jag har ju alltid haft mina sämre dagar, men för det mesta så mår jag bra. Kan inte äns komma ihåg sista gången jag grät! Jag har vänner som stöttar mig igenom allt, har blivit modigare, skiter i vad andra tycker - jag är mig själv, får andra att skratta, skrattar hela hela tiden, har både tjej & killkompisar, folk tycker att jag och dom jag är med verkar vara populära och så, men nej så är det inte! Ingen är populär, okej? Alla är helt enkelt lika mycket värda, utan rangordning eller någonting. I love my life in the moment, det kan verkligen inte bli bättre! ♥

Då..

Nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0