Home alone!

Har nästan precis kommit hem från ridningen, det gick väl sådär! Hade Poker & han är ju typ grymtstark och världens starkaste + piggaste. Så han fattade galopp & skit när vi inte skulle, not good. Men annars var det OK. Lite kul bara, Vicky var lite sur för att det inte gick så bra osådär, sen när ridningen var slut så skulle hon gå och lämna tränset och så och grimman satt på huvudet hahaha, och sen bah kastade hon av sig grimman så jag bah skyndade mig in och satt på henne den. Låter inte så kul, men det var det faktiskt hihi!

Åh, ikväll ska jag göra ingenting ingen. Men mår inte bra faktiskt. Har jätteont i magen & huvudet. Ska kanske städa om jag orkar. Får se, men vi hörs! Förlåt för att bloggen har blivit så tråkig men jar mår inte så bra oså! Nu vet ni! ♥


Jag saknar dig baby! Inge smink..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0