Hann att blogga iallafall!

Blir ingen träning för mig idag.. Syndmen så är det! Måste iväg och handla saker tills imorgon, göra en läxa och så ska jag passa min lillebror! Blir väl sådär, för ska passa han ett tag mina bröder är inte hemma tyvärr, men pappa kommer hem senare typ 40 minuter efter att jag passat han, så det är lugnt. Men vill inte missa träningen bara!

Hade tänkt att gå fast ändå inte, för att jag är väldigt förkyld. Men tänkte att skitsamma, jag går ändå men nu blir det inte så! Morfar kommer nog snart, ska ta något att äta och plocka fram pengar för ska ner till Inter Sport somsagt och köpa sak! Vad? You will se later alligator!



Haha müüpp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0