Gmorning

Godmorgon! Sovit gott? I have!

Idag som ni kanske vet så ska ju vi få gäster.. Tror att dom ska sova här också faktiskt, är inte säker! Kommer att äta massor med godis, kommer bli värsta tjockisen haha. Nämen, det är påsklov ffs! Då ska man ju svulla, right? Eftersom att det inte kommer att bli så mycket bloggning idag/ikväll så ska jag försöka hinna med någonting roligt, eller vad tycker ni? Kanske någon frågestund, veckans blogg, hiss & diss whatever!

Ska iallafall få in någon outfit och facelook för idag, det blir bra va? Hihi, tror det. Bara jag blir snygg då! Nej, men ska börja fixa mig lite smått ska sätta in någon kräm i ansiktet som ska vara där i två timmar, sen ska jag börja fixa mig! Eller så gör jag väl tvärtom. Vi får se. Amen, vi ses puss1♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0