Fettissöndagen

Hej finingar! Har varit och handlat med mamma, pappa & lillebror nu, det var nice. Handlade faktiskt rätt mycket och mest onyttiga saker, to bad. Men man lever bara en gång ju! ;) Min fettissöndag!

Hörni, vet ni vad jag kom på? Att om playahead hade funnits så hade jag haft många fler läsare ju! Asså kom och tänka på det, hade mycket fler läsare när playahead fanns.. Var säkert rätt många som hittade min blogg där! Men jag ska fan kämpa upp besökarna! Mitt besöksrekord är rätt lite, men mitt löfte för i år är att mitt rekord ska ligga bland 300-400 läsare! Jag ska fan klara det, tro det eller ej.

Ska faktiskt gå ut ett tag på altanen, äta lite ostbågar, lyssna på musik & bara chilla med livet. Latero ♥


Kommentarer
Postat av: carro [fotograf]

mysig blogg du har :D

2010-04-04 @ 17:56:11
URL: http://piixiegirl.blogg.se/
Postat av: anonym :(

Jag är 168 och väger 60 kilo ,, jag skämmms så mkt ,, men är det mkt att väga ?? jag kan inte ha tajjta tröjjor :(

2010-04-04 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0