En sak kunde jag faktiskt hålla :$

Lovade ju att svara på kommentarer & att göra 'visste du att' och innan jag stänger av datan så kan jag väl göra det här..!


♥ Nicole är en utav de jättefå som hjälper mig i allt!
♥ Min lillebror älskar jag mer än någonting annat i hela världen...
♥ Jag älskar att göra mina vänner glada, hihi!
♥ Jag älskar mitt liv just nu, helt perfekt nästan!
♥ Jag har förlorat den personen som betydde nästan mest utav alla.
♥ Kan inte leva utan, datan, familjen, vänner, mobilen & musik! :))
♥ Jag sover med lampan & tvn på annars så kan jag inte sova.
♥ Nu ska jag stänga av datorn, puss & hej då!


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

:)

2010-04-07 @ 06:08:44
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0