Dagen

Hej cuties! ♥ En vecka kvar tills jag fyller år, iiiiih! Längtar!

Har iallafall varit med Felicia, Vicky & Johanna somsagt, sen hände det lite grejer så det var bara jag, Johanna & Felicia som var. Och det kan tas fel, men nej det var Victoria som inte orkade vara helt enkelt, hon var säkert rätt trött..! Men sen gick vi hem till mig, bakade, var ute och lite så. Haha, lite kul Felicias mamma kom och hämtade henne och skit, och Johanna bor rätt nära, liten omväg visst men Felicia bah: Men det blir en omväg lixom om vi ska åka till Johanna först, så nej du kan inte få skjuts och lallala, fast hon hade inte frågat. Men jag skjutsade Johanna en bit och sen pratade vi i luren! Ska se på Ponnyakuten nu, haha :$ ppuss ♥


Kommentarer
Postat av: ida.

Jag har en "veckansblogg" i min blogg! :) Var gärna med och anmäl dig. Och vinnaren får en hel sida med en länkning osv. Lycka till och puss på dig! :)

2010-04-11 @ 19:02:17
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0