Ang. Min klass! :)


Svar:
Oj, hej på dig "Anonym" hehe. Äh, brukar vara med nästan alla! Nemen, brukar sitta och kolla på fotboll på rasterna med Juliorna, Johannorna, Felicia, Jesper, Oskar ibland, Ellinore och ibland Hampus. Fast jag, Johanna, Hampus, Julia brukar inte vilja att alla ska komma till oss så vi brukar sätta oss på andra sidan, HAHA! Fast oftast så är det bara jag och Johanna som gör så och när Hampus inte är med på fotboll så gör han också så, för har precis börjar vara med Julia igen. Men så också dom jag är med i själva skolan? Det blir nog nästan alla, eftersom att jag är i samma klassrum som alla och sådära. Hehe, men ja. Kommentera mer, och kom gärna fram till mig, bits inte! :blush:


Kommentarer
Postat av: Jullan :)♥

Asså de verkar typ inte fatta hur störande de är?! ;s<3

2010-04-19 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0