Andas för dig

Kommer nog svara på kommentarerna imorgon, promise! Orkar inte idag, orkar nästan ingenting. Har huvudvärk, mår illa och allting. Ni tror säkert att jag är värsta no lifern som sitter inne hela lovet och skit, men det är flera som har undrat om jag vill göra något men har alltid huvudvärk! Men imorgon så ska jag vara med Johanna no matter what, hon är lixom min soulie och har inte träffat henne på grymt länge, så det är ett måste! ♥

Om tio minuter börjar 
Top model 13 och efter det Legally blonde så nu ska jag stänga av datorn för ett tag, sätter mig nog senare ikväll, men det får vi helt enkelt se! Och om inte så bloggar jag imorgon morgon. Pusspuss ♥
 
Right now: Utan smink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0